The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

in de weien

3 plaatsers

Ga naar beneden

in de weien Empty in de weien

Bericht  Hina Fishingtown di aug 14, 2012 8:17 pm

Hier staat het vee. Je kan natuurlijk kiezen in welke wei je zit. Je kan kiezen welk vee er staat en je kan het vee van de ene wei naar de andere verhuizen als je vind dat in de ene wei te weinig gras staat.

Binge Cattle
Ik zit samen met andere werknemers op de werkpaarden. We mogen ze enkel gebruiken om te werken. Als we er een van onszelf willen, moeten we ze betalen, maar bijna niemand heeft daarvoor het geld. We jagen momenteel een kudde runderen op. Ze moeten naar een andere wei. Deze is te kort gegeten om ze er nog lang op te laten grazen. Iemand houd voor ons het hek open en we jagen de runderen op tot in de volgende wei. Straks moeten we nog eens kijken welke van hen klaar zijn voor de slachtbank.
Hina Fishingtown
Hina Fishingtown
District- inwoner
District- inwoner

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-07-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : district 4

http://talkingprogress.home-forum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Carthamus Mountainash vr aug 17, 2012 2:30 am

Carthamus kwam aangereden op een paard. Hij had extra lasso's mee om de dieren, die naar het slachthuis moesten te vangen. "Hey Binge, zal ik even helpen met het vee te verplaatsen?"
Carthamus Mountainash
Carthamus Mountainash
District- inwoner
District- inwoner

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 16-08-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : district 10

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Hina Fishingtown za aug 18, 2012 3:13 am

Binge Cattle
"Ja, natuurlijk. Ik zie dat je extra lasso's me hebt genomen. ik denk dat dat handig kan zijn. Naar wat ik zie zijn er veel klaar voor de vleesbank." Samen drijven we het vee in de andere wei. Ik spring van mijn paard en maak het poortje stevig toe. Dan stak ik mijn hand uit naar Carthamus. "Mag ik nog enkele lasso's?"
Hina Fishingtown
Hina Fishingtown
District- inwoner
District- inwoner

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-07-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : district 4

http://talkingprogress.home-forum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Carthamus Mountainash zo aug 19, 2012 10:26 am

Ik gooi enkele lasso's naar haar. "Ik begin links. Ga jij naar de rechterflank?"
Carthamus Mountainash
Carthamus Mountainash
District- inwoner
District- inwoner

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 16-08-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : district 10

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Hina Fishingtown di aug 21, 2012 11:03 pm

"Oke," antwoordde Binge hem. Ze leidde haar paard naar de rechterflank en zocht de kudde af naar goede dieren die klaar waren om geslacht te worden. Ze vond er al meteen een. Ze zwaaide even met haar lasso boven haar hoofd en ving het dier zonder moeide. Ze leidde het dier naar het hek. Het dier was te zwaar om zich hard te kunnen verzetten. Binge maakte het vast aan het hek en leidde haar paard dan terug naar de rechterflank om nog dieren te zoeken.
Hina Fishingtown
Hina Fishingtown
District- inwoner
District- inwoner

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-07-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : district 4

http://talkingprogress.home-forum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Carthamus Mountainash zo sep 09, 2012 6:27 am

Carthamus ging aan het werk. Hij ving handig de eerste koe en trok hem mee naar het hek. Het was een koppige koe en hij was lastig mee te krijgen, maar na lang duwen, kwam hij dan toch bij het hek. Carthamus leidde zijn paard verder tussen de koeien en zocht de beste exemplaren uit. Het duurde lang voor ze al de koeien die klaar waren voor de slachtbank er hadden uitgezocht en aan het hek hadden gezet. Carthamus maaktte de helft van de touwen waar een koe aan hing, vast aan zijn paard en de andere helft zou Binge aan haar paard moeten bevestigen, zodat ze terug konden lopen.
Carthamus Mountainash
Carthamus Mountainash
District- inwoner
District- inwoner

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 16-08-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : district 10

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Rue za sep 15, 2012 9:09 am

Ik liep door de weiden en zag dat Carthamus en Binge bezig waren met vee te vangen. 'Kan ik soms helpen?' Vraag ik. 'Dagelijks pretje, vee vangen.'
Rue
Rue
President Rue
President Rue

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : District 11

http://hpfreakske.forumotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Hina Fishingtown di sep 18, 2012 6:22 am

"Eigenlijk waren we net klaar", zei Binge met een sorry-blik. "Je kan wel nog helpen het vee mee te nemen naar het slachthuis." Daarna was er trouwens nog genoeg werk waarmee ze zou kunnen helpen. De Raspaarden, waar de mensen van het district niet op mochten reiden bijvoorbeeld. Die moesten nog getraind worden. De mensen van District 10 mochten rijden op paarden die niet goed genoeg waren voor het Capitool. Paarden die een slechte conditie hadden, paarden die vervormingen of afwijkingen hadden, paarden die de foute vlekken of een grouwe vacht hadden en ga zo maar door.
Hina Fishingtown
Hina Fishingtown
District- inwoner
District- inwoner

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-07-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : district 4

http://talkingprogress.home-forum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Rue vr sep 21, 2012 10:20 pm

"Oei, sorry. Ik zal wel helpen het beest naar het slachthuis te brengen." Verontschuldig ik me. "Carthamus! Kom je helpen?" roep ik naar haar. Ik zie dat ze pas klaar was met ee beest te vangen. "Oh, het is goed, ik doe het wel met Binge."

Edit ik: sorry, heb Hina naar Binge verandert.


Laatst aangepast door Rue op za sep 22, 2012 8:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Rue
Rue
President Rue
President Rue

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : District 11

http://hpfreakske.forumotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Carthamus Mountainash za sep 22, 2012 12:31 am

off: euh, ik weet niet je het door hebt, maar Carthamus is al een hele tijd aan het helpen en hij heeft de beesten vastgemaakt aan de zadels van de paarden, zodat ze naar het slachthuis konden rijden. En Carthamus is een hij. Net als al mijn personages, aangezien ik zelf ook een hij ben... En het is Binge en niet Hina. Hina woont in district 4. Wink

"Ga je helpen?", vroeg Carthamus. "Oke, dan bind ik er ook enkele aan jou zadel, dan is het eerlijk verdeeld en minder zwaar voor ons en onze paarden." Carthamus maakte enkele dieren bij hem en enkele dieren bij Binge los. Dan maakte hij ze vast bij Athyna en liep weer naar zijn eigen paard. "Zullen we dan maar?", vroeg hij.
Carthamus Mountainash
Carthamus Mountainash
District- inwoner
District- inwoner

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 16-08-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : district 10

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Rue za sep 22, 2012 8:47 pm

Off: sorry, ik wist dat hij al de hele tijd hielp, maar ik dacht dat hij nadat hij die koe had gevangen een beetje gaan rusten was op een stronk ofzo. Sorry!
Rue
Rue
President Rue
President Rue

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : District 11

http://hpfreakske.forumotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

in de weien Empty Re: in de weien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum